53 – وایبر، واتس اپ، بودن یا نبودن، مسئله اینست

من نمیدونم چه اتفاقی افتاده که جدیداً حساب کاربری چند تا از دوستان تو واتس اپ و وایبر و اینستاگرام بدست خودشون تعطیل شده، البته یکی دو نفر به طور ضمنی علت عدم استفاده شون تعلق این برنامه ها به رژیم صهیونیستی عنوان کرده بودند، من اینجا دلایل استفاده خودم از اینجور برنامه هارو براتون میگم شاید تبادل نظر تو این زمینه بد نباشه
چند روز پیش بین من و یکی دو تا از دوستانم بحث استفاده و یا عدم استفاده از وایبر بود و علت شروع بحث تعلق داشتن وایبر به صهیونیسم بود تا اینکه یکی از بچه ها گفت که استفتائی از حضرت آقای خامنه ای در این مورد دیده که حضرت آقا منعی در استفاده از وایبر و واتس اپ ایجاد نکردند.
مرجع تقلید من حضرت آقا نیستند ولی به عنوان رهبر مملکتم مطمئناً سیاست گذاری ها با نظر و تایید ایشون انجام میشه، علی الخصوص در مورد این دو شبکه که یک مدت فیلتر بوده و دوباره باز شده و مطمئناً بررسی های کارشناسی دقیقی صورت گرفته وگرنه مثل فیس بوک و توییتر و … همچنان فیلتر می موندند.

حالا اینجا دو سوال مطرحه، اول اینکه شرکتهای غول الکترونیکی مانند اینتل و ای ام دی و … هم دارای سهامداران عمده صهیونیستی هستند، آیا باید از کامپیوتر و تلفن‌های دیجیتال و موبایل و … استفاده نکرد؟  ایا این عقب ماندگی نیست؟ ایا این به دور ازشأن بچه شیعه نیست؟ آیا با عدم استفاده از این وسایل میدان بدر نمی‌بریم؟
و اما سوال دوم که در ادامه سوال اول هم هست، اگر ایران در دوران دفاع مقدس از کلاشینکف های روسی و ژ۳های آلمانی و توپ و  تانک آمریکایی بدلیل اینکه برای کشورهای اجانب هستند و همه اینها در مقاطعی دشمنان درجه یک ایران بوده و هستند استفاده نمیکرد الان نتیجه جنگ چه وضعی داشت؟
اون موقع سردارهای سرافراز از اون ابزارها استفاده کردند تا دست اجانب از خاک و ناموسمون دور نگه دارند الان هم باید کاربران مومن و مومنه از این نرم افزارها برای مصون نگه داشتن  پسرها و دخترها از هجوم دیتاها و نوشته ها و عکسها و فیلمها استفاده کنند.
شاید استفاده ما از این ابزارها پولی عاید دشمنانمون بکنه ولی حداقلش اینه که از این ابزارها برای صیانت و نگهداری مهمترین سرمایه هامون (که جوانها و نوجوانهامون هستند) استفاده کردیم.
پیش خودمون فکر نکنیم که من چیکار می‌تونم تو این شبکه ها بکنم، خیلی ساده است با تشکیل گروههای خانوادگی و دوستانه و ارسال مطالب خواندنی و لطیفه هایی که توهین نباشه و مطالب مذهبی و داستانهای کوتاه میتونیم وقت عزیزانمون پر کنیم تا کسان دیگه با مطالب ناهنجار جایگزین ما نشند، مطمئنا با این کار اون کسایی که از راه اصلی دور شدند به سمت راه درست برمی‌گردند ولی اگه ما میدون خالی کنیم دیگران با اسلحه اجنبی کیانمون به آتیش میکشه