56 – …

ترم سوم درسی داشتیم به نام مصطلاحات حدیثی، خود درس به گفته بچه های ترم بالایی درس سخت و وحشتناکی بود، برای همین با بچه های گروهمون قرار گذاشتیم که از اول ترم برای این درس وقت ویژه ای بزاریم. خداییش هم براش تلاش زیاد بکار بردیم و استاد هم اواخر ترم از گروه ما خیلی راضی بود و گفت تلاش گروه ما باعث انگیزه مضاعف براش شده که برای این درس توی همون ترم وقت بیشترین بزاره.
ولی خداییش هم از حق نگذریم استاد شهبازی نمونه استاد دلسوز و مهربان بودند که برای درس و دانشجو ارزش زیادی قائل بودند، کلاسهای آن لاین و طرح سوالات مختلف و پاسخ خواستنهای موکدشون و حتی سر زدن به کلاسهای گروه ها نمونه کارهای این استاد گرانقدره.

گروه خوب و ساعی و استاد گرانقدر و عزیزی مانند آقای استاد شهبازی زاده باعث شدند از درس سخت و مشکلِ مصطلحات حدیثی نمره بیست بگیرم و این درس سخت برام شد یه درس دل انگیز، دلیل نوشتن این سطور امتحان شنبه است که نه گروهی وجودداره و نه استادی به دلسوزی استاد شهبازی، البته از حق نگذریم استاد این درس هم زحمت زیاد کشیدند (به نسبت ترم تابستان) ولی سخت گیری در دادن نمره الزامی و امتیازی انگیزه آدم کم میکنه.

پ.ن۱ : برای امتحان شنبه دعام کنید
پ.ن ۲: هر چی فکر کردم تیتری به فکرم نرسید برای اسم این پست