68 – شروعی دوباره

بعضی مواقع برنامه‌ریزی ها شامل عوامل بیرونی هستند که این عوامل بیرونی تاثیر خیلی زیادی (در حد گند زدن) بر روی برنامه‌ریزی دارند. نمونه‌اش برنامه‌ریزی بود که من برای ساخت یک اتاقک در بالکن و تغییر اساسی توی کمد دیواری اتاق داشتم که خونه تکونی قاعدتا باید بعد از اون انجام می‌شد ولی نشد که نشد.

برنامه ریزی من برای انجام این دو تا کار بین دو ترم بود ولی عملا با فعال شدن اولین جلسه از دروسم (در 25 بهمن) تونستم برای این دو تا کار استارت بزنم و با انجام خونه تکونی تا دیروز (23 اسفند) همچنان مشغول انجام کارهای خونه تکونی بودیم (فعل جمع به علت حضور همسر و مادر همسر در کارها هست، نه خود شیفتگی من در بکار بردن فعل جمع :دی) البته هنوز یکی دوتا خورده کاری دیگه مونده ولی از امروز به امید و یاری خدا نشستم سر درس.

پ.ن 1: تا امروز جلسه اول زبان تخصصی 1 و جلسه دوم نحو عربی 3 و فقه‌الحدیث خارج از زمان خوردم و این یعنی تا آخر ترم باید خیلی حواسم جمع باشه

 

پ.ن 2: خارج از زمان برای ما مجازی‌هاست، چون جلسات دروس را به صورت آفلاین می‌بینیم تا یه بازه زمانی مهلت دیدن درس داریم و اگه بعد از اون مهلت ببینیم دیگه حاضری نمی‌خوریم و بلکه خارج از زمان می‌خوریم (چیزی شبیه به غیبت)

پ.ن 3: بعد از حدود 10 سال دوباره صنعتگری کردم و چیز جدیدی ساختم (با تمام زحماتی که داشت احساس خوشی بود)

پ.ن 4: چند تا تغییر توی نوشته‌ام بعد از انتشار دادم که قاعدتا اونایی‌که از فیدخوان می‌خونند نمی‌تونند اون تغییرات ببینند 🙂